Wednesday, April 2, 2008

Сайн уу Блог минь

Энэ хавиар эргэлдээгүй их удсан болтой... Юутай ч цаг хугацааны хажуугаар нэлээд хурдтай гүйчихсэн болтой нэг мэдэхэд 4-р сар болчихжээ. Гэтэл надад хийсэн бүтээсэн зүйл тун ядмагхан. Арга ч үгүй биз баахан Оюутны Холбоо, клуб гээд явчихсан хүнд. (гэхдээ клубын ачаар энэ блог дахь миний нийтлэл ихсэх болов уу) Сүүлийн үед бичсэн эсээ тэмдэглэлүүд цаас үзэг элээхээ больж дээ. Гэхдээ яаж зүгээр суухав дээ. Хэрвээ Генка чи энийг уншиж байгаа бол яагаад БЛОГоо хааж байгаа юм бэ? Би чимээгүйхэн уншаад яваад байвал болох л байсан, гэхдээ үнэндээ надад тэгэх шаардлага байхгүй л дээ. За за би ер нь шал дэмий юм энд бичээд байх шиг байна. Энэ тухай орхичих, хүний хувийн тэмдэглэл, харуулах дургүй зүйлийг нь би харах гэж мунхаглаад яахав дээ.
Өнөөдөр Сониксийнхон тэмцээн явууллаа. Миний хувьд баланс 0. Тэмцээний зохион байгуулалт бол үнэндээ таалагдсангүй. Нэн ялангуяа бооцооны хуваалт энээ тэрээ нь. Гэхдээ тэр олон хүмүүс эмх цэгцтэй цугларч оролцож байгааг нь үзвэл бас ч залуус ямарваа нэг зүйлийг хийх гэж зорьсон мэт. Юу ч хийхгүй дэмий амаа хөдөлгөж, хоосон шивж байгаа надаас л дээр. Гэхдээ л одоо миний хийж чадах зүйл, бодох, дүгнэх, шүүмжлэх л байх шив дээ.

Юу ч сэтгэхгүй хүнээс ярьж хөөрч буй хүн илүү
Дэмий юм ярьж сууснаас эмх цэгцтэй бичиж буй хүн илүү
Хоосон бичиж буй хүнээс аливааг үйл хэрэг болгон хэрэгжүүлж буй хүн илүү

Миний хувьд дэмий юм ярьж суухаар, эмх цэгцтэй бичих л одоо хийж чадах сонголт байх нь. Тэгэхээр амиа хамхиад бичээд л байхаас

No comments: